Şarköyün Sesi Gazetesi Haber ve Bilgi Portalı

Saturday
Jul 04th
Metin Boyutu
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Şarköy arrow SİYASET arrow CHP'de aday adayları sonunda ortaya çıktı!
CHP'de aday adayları sonunda ortaya çıktı! PDF
Salı, 30 Aralık 2008

Sample ImageCumhuriyet Halk Partisi Şarköy İlçe Başkanlığı'na belediye başkanlığı aday adaylığı için üç isim başvurdu. 

 

 

Şarköy'de AKP'nin belediye başkanı adayı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan tarafından Can Gürsoy olarak açıklanırken, DSP'de aday adayları resmi başvurularını yapmışken, CHP aday adayları resmi olarak bir türlü ortaya çıkmadığı için çeşitli spekülasyonlar yapılıyordu. CHP'ye aday adaylık başvurularının son günü olan 30 Aralık Salı günü, parti binasına gelen; Efraim Galip, Süleyman Altınok ve Vedat Seren Şarköy Belediye Başkanlığına aday adaylık başvurularını resmi olarak gerçekleştirdi.
İlçe Başkanı Hasan Tekinsav'ın aldığı başvurular sonrası yapılan açıklamada, her üç adayın başvurusunun da hayırlı olması temennisinde bulunuldu.

CHP Şarköy ilçe Başkanlığı basına açık yapılan adaylık başvurusunun, ilçede yayınlanan iki yerel gazeteden yalnızca birini davet edilmesini sağlayarak kamuoyuna duyurulmasını tercih etti.
AKP'li Belediye Başkanı Can Gürsoy'un yaptığı olumsuz icraatları, CHP Şarköy İlçe teşkilatının eleştirmediği, vatandaşların haklarını korumadığı eleştirilerini CHP'ye yöneten Şarköyün Sesi Gazetesinin basın açıklamasına çağrılmamasının, 29 Mart 2009 da seçimlere nasıl bir hava içinde gidildiğinin de göstergesi olduğu kaydedildi.
» 59 Yorumlar
1"cacık"
de Salı, 30 Aralık 2008 16:39tarafından 2040 da adayımız süleyman altı
Şarköy CHP'deki AROG'lar belediye başkan adaylığını koymuşlar. Süleyman Altınok, Vedat Seren 2040 da da aday olurlar. Ah be Efraim abi ne işin var bu işlerin içinde. Sana bırakırlar mı burayı. Bak Anavatan partisinin ilçe başkanı Selçuk abinin CHP den meclis üyesi olacağı söyleniyor. CHP sağa kaymış sağa. Burada Adnanlara Yakuplara Efraimlere ekmek yok. bakın Yakup abinin gazete bile davet edilmemiş.yuh be yuh.
2"AKP OYUNU"
de Salı, 30 Aralık 2008 20:15tarafından ŞARKÖYLÜ
Unutmayınki Şarköyü şarköy yapan KAMBER BALDAK ve SÜLEYMAN ALTINOKTUR.AKP sadece yapılan Kanalizasyon ve diğer işleri süsledi.Tanesi 800 ytl 150 adet palmiye aldı.Yani gelmiş geçmiş Başkanların hakıını yemeyelim.Sandığa giderken elninizi vicdadınıza koyun ve oyunuzu ona göre atın.Bence Şarköy de en büyük başkanlığı hak eden SÜLEYMAN ALTINOKTUR.B u akp belasına son verelim.Dağıtacak Kömür de kalmadı.Sayın Camikebir Mahallesinde yaşayan insanlar bunu görün NEDEN SECİM ZAMANI YOLLARINIZ YAPILIYOR.
3"daha bekleserlerdi"
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 07:20tarafından Adviye
Can Gürsoy döneminde yapılan bir çok haksızlığa Şarköy deki CHPliler, Süleyman Altınoklar sessiz kaldı. Şarköy'de Yakup önal dan başka Can Gürsoy un yaptıklarını kamuoyuna anlatan çıkmadı. Süleyman Altınok hangi yüzle halkın karşısına çıkacak. CHP liler vatandaşa ne diyecek. Ayıp ayıp.. ben bir kadın olarak bu CHP den de Süleyman Altınoktan da bir fayda geleceğini düşünmüyorum. Can Gürsoy un ekmeğine yağ sürmeye devam edin. 
 
4"hayırlı olsun"
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 07:26tarafından Cemal
Öncelikle hayırlı olsun. Üçünüz arasında partiniz nasıl bir seçim yapacak, etrafa yayılan dedikodulara göre mi aday belirlenecek göreceğiz. 
Şarköyde yeniden Süleyman Altınokun, Vedat Serenin ortalıkta siyasette önlerde yer alması buranın niçin gelişemediğininde göstergesi.  
Bu üç adaydan Süleyman Altınok seçilirse, Şarköy belediyesinde eskiden olduğu gibi bir değil, en az 3 belediye başkanı yönetir. 
Çalışanı üzerinde hakimiyet kuramayan biri yeniden belediye başkanı olursa, bazı kesimlerin kızdığı Can Gürsoy mumla aranır. 
5"AKP OYUNU 2"
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 09:00tarafından Şarköylü
GÖRMÜYORMUSUNUZ HEY ŞARKÖYLÜ LER SİZ SANIYORSUNUZ Kİ HER ŞEYİ CAN GÜRSOY YAPTI.ASLINDA CAN GÜRSOY HİÇBİR ŞEY YAPMADI ÇÜNKÜ İKTİDAR AKP OLDUĞU İÇİN ŞARKÖYE PARA GELİYOR.CAN GÜRSOY BAŞKA PARTİDAN KOYSANDI HİÇ BİR ŞEY YAPAMAZDI.AMA DİKKAT EDİN NORMAL ZAMANDA UĞRAMADIKLARI MAHALLERE SEÇİM ZAMANI UĞRAYIP OY İSTİYORLAR.ŞARKÖYLÜLER BU OYUNA GELMEYİN.OYUNUZU ÇOK DİKKATLİ VERİN 1 KÖMÜR UĞRUNA VEYA MANFAAT UĞRUNA ŞARKÖYÜ SATMAYALIM
6"AKP OYUNU 3"
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 09:03tarafından Şarköylü
GÖRMÜYOR MUSUNUZ.HER YERE KENDİ ADAMLARINI YERLEŞTİRDİLER.AKP LİLER İHTİYACI OLANLAR İŞ ARARKEN ŞARKÖY DEKİ BÜTÜN KURUMLARA KENDİ AKRABALARINI VE TANIDIKLARINI YERLEŞTİRİYORLAR.AMA SİYSET VE BU KOLDUK ONLARADA KALMAZ.UMARIM BİRGÜN AYNI DURUMA KENDİLERİ VE İŞE SOKTUKLARI İNSANLAR DÜŞERLER.BU YÜZDEN DİKKATLİ OY VERELİM.OYUNUZUN KİME VE NEREYE GİTTİĞİNE ÇOK DİKKAT EDELİM.
7"DURMAK YOK YOLMAYA DEVAM."
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 10:09tarafından Haklısın
Şarköylü arkadaşım haklısın.Oy zamanı roman mahallesinde dağıtılan yardımla AKP Oy toplamaya çalışıyor.Ama bunu sizin ve tüm şarköylülerin ödediği vergilerle yapıyor.Oradaki insanların temiz ve saflığından faydalanıyor.AKP Can gürsoy neden kendi benzin istasyonundan bedava benzin dağıtmıyor.Çünkü kendi cebinden para çıkacak.Yakında eve ev dolaşıp oy istemeye çıkarlar kadın kolları ama inşallah benim kapıma gelirler de o zaman oy nasıl satın alınmayacağını anlatırım.DURMAK YOK YOLMAYA DEVAM...
8"ALTINOK BAŞKAN OLMALI"
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 16:09tarafından mehmet
Sayın şarköylüler sakın bu can gürsoy denen kişiye bir daha oy vermeyin. 
şarköye sadece parke taşı döşeyerek başkanlık yapılmaz.Mavi bayrağıda onun sayesinde değil eski kaymakamımız Mümin Heybet sayesinde aldık, kendisine maletmesin.Şarköyün en önemli sorunu işsizlik şarköy her geçen yıl işsizlik yüzünden göç veriyor şarköyün nüfusu azalıyor.5 yıl daha can başkanın kalması şarköyün 10 bine inmesine neden olur.Çünkü girişimcilerin önünü açmak teşfik etmek yerine onlara engel oluyor.
9"Can Gürsoyun oyunu"
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 17:38tarafından Sitemli
Evet can gürsoy Şarköye Mavi Bayrağı falan almadı.Sayın Mümin heybet aldı mavi bayrağı şarköye getirsin.Bıraksın atıp tutmayı Şarköy lü işsiz gençlere iş bulsun.Kültür merkezini tamamlatsın ve şarköylü gençlere iş versin.Ama AKP İnsanlara değil ihtiyacı olanları işe soksun.Zaten Belediyenin yarısı onu sevmiyor.Bırak başkanlığı artık.Bıraksın yolları süslemeyi iş işi iş gençler şarköyden kaçıyor EY BAŞKANNN UYANN.
10"işin garib tarafı"
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 21:53tarafından belkide
merhabalar ilk önce yeni yılınız hayırlı uğurlu olsun.yorumları okudumda kimse kimseden memnun değil.kimisi bilerek kimiside bilmeyerek yazmış saygı duyarım bilipte konuşana.ama şuna karşı çıkarım şarköyl demişki neden seçim zamanı yapılıyo yollar demiş!galiba sahil kısmında oturuyor cami kebir mahallesine uğramıyor birkere.yaklaşık 3 yıla yakındır bu mahallede çalışmalar devam ediyor.
11"garib olan şey?"
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 21:58tarafından belkide
ve şuda bana çok saçma geliyor.roman mahallesiyle ilgli olan.bakın bilmem ne kadar mahalleyi tanırsınız ama şu trakyadaki en şerefli romanlar şarköyde olanlardır.ve satılık değilllerdir.haa sen verirsen alırlar.verme kardeşim seçim akşamı çantalarla para dağıtma.ama bunu bütün partiler yapıyor.diceksinki can gürsoy dağıtıyor,HAYIR ŞARKÖY BELEDİYESİ yönetimi.yönetim sadece can gürsoydan oluşmuyor.meclis kararı ile dağıtılıyor ve bildiğim kadarıyla bütün partililerde bunu destekliyor
12"garib olan şey?"
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 22:03tarafından belkide
ozaman senin desteklediğin düşüncedeki insanlarda bunu yapıyor.kızacaksak hepsine kızalım ama işte bunu yapamayız.ve hiç bir insan kendini bir çuval kömüre satacak kadar adi değildir.bundan şu anlam çıkıyor kendi insanımıza satılık diyoruz bu bir şarköylüye yakışırmı.parke taşıyla başkanlık olmaz doğrudur.mesela işçileri düşünelim hayat standardı yükseldi,ve bir patronnun yada bi başkanın en büyük başına bela sendikadır.sonuç noldu peki?
13Yorum
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 22:05tarafından başka bir şarköylü
şunu ayırt edelim lütfen;değişik kamu kurumlarına sokulanlar hakkında yerden göğe kadar haklısın.ama bu ayıp sebahattin karayel ve hatip batının ayıbı.
14Yorum
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 22:10tarafından başka bir şarköylü
kısacası herkim seçilirse seçilsin;lütfen belediye paralarını bulgaristanda yunanistanda paraları yemesin,yada bir kurum tarafından verilmiş olan asfaltı kalın enselilereinin kapılarının önnüde dökmesin,sadece kendi yönetsin,yönetim alıtndakileri onu yönetmesin,şarköyün sadece sahilden ibaret olmadığını yukarıdaki mahalledekilerininde yaşadığını unutmasın,iişçilerini korusun,saçma sapan bişeye benzemeyen heykeller yaptırıp12-13 milyar parayı boşa vermesin,
15Yorum
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 22:16tarafından başka bir şarköylü
taş ocağını kendi çevresine kiralayıpta başka yerlerde oteller açtırmasın,özel katarpil kiralayıpta 15 saat çalışan makinayı belediyeye 33 saat göstermesin.bunlar sadece aklıma gelenler.bunları yapmayan insanalrını bi satılık eşya gibi görmeyen roman yada gacal yada bilmem ne olarak ayırt etmeyen bi başkan olsun.sonuna kadar şarköylü olan bir olsunda kim olursa olsun.korkmayın zaten can gürsoy kazanamaz.onun için bunlar olmaz değilmiŞARKÖYLÜ NİKLİ ARKADAŞ:))))
16Yorum
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 22:23tarafından başka bir şarköylü
tek başına iktidar olan bir partinin dışında başka bi yönetim şarköye ne kadar oy alır diyor arkadaşım.zaten cevabı kendi veriyor demekki iktidar dışındaki bir partinin alması şarköy için büyük bir kayıp.demekki süleyman bey de gelse para alamıycak ve yatırım yapamıycak iş yapamıycak pardon süleyman bey başkan iken partisi iktidardaydı unuttum şarköye çok şeyler yaptı!!!!!!!!!!!!!!!!ergincan zateb başlı başına bi cevap değilmi*
17Yorum
de Çarşamba, 31 Aralık 2008 22:27tarafından recep
şunu Süleyman Altınok a sorarmısınız;onun zamanında cuma pazarlarından ne kadar toplanıyodu,garajdan ne kadar toplanıyodu,yada bi belediye işçisi hiç ikramiye aldımı maaşşı zamanında demiyorum dikkat edin,EN GARİB olanı ise daha geçen seçim şuanki CHP Süleyman Altınok için neler söylüyordu.ne gibi dert yanıyorlardı.bakın yakup önal yada adnan abi için bişiy demiyorum ama geçmiş başkan zamanı bi düşünün.ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN SEÇİMİMİZ...
18"KAPAK"
de Perşembe, 01 Ocak 2009 19:07tarafından isimsiz
ALTINOK ZAMANINDA MEMURLAR VE İŞCİLER 4 AY MAAŞLARINI ALAMAZLARKEN, ALTINOK HAYATINI BOĞAZLARDA BULGARISTANDA YAŞARKEN KIMIN VERGILERINI YIYOLARDI. CAN BAŞKAN EN AZINDAN IHTIYACI OLAN VATANDAŞLARA KÖMÜR VE ERZAK DAĞITILIYOR.
19"bu kez kazanacağız"
de Cuma, 02 Ocak 2009 07:43tarafından tülay
CHP olarak cumartesi günü adayımız açıklanacak. Süleyman beyin açıklanması ile biz bu seçimi yine alacağız. DSP de Adnan beyin adı geçiyor ama ben pek inanmıyorum. Onun adı her seçimde geçer o kararsız kalır. Bu seçimde de öyle olacak. Süleyman bey için sağsa solda olumsuz konuşuyormuş. O seçimi alamaz diye. Eğer bu dedikodu değil de gerçek se Adnan bey niçin aday olarak ortaya çıkmıyor. Cesareti olan çıkar, konuşmaz değil mi.
20Yorum
de Cuma, 02 Ocak 2009 07:34tarafından AKP TORPİLLİLERİ
Evet haklısınız...Bütün ayıbı SEBAHATTİN KARAYER YAPTI.Hastanede 4 tane karayer çalışıyor.Belediyede 2 tane karayer.Ama benim de çolup çocuğum var. Onların rıskı neden engelleniyor.Benim çolup çocuğumun rıskını mani olanların dilerim işe soktukları AKP liler ve yardım edenlerin başına gelir.Gelelim HATİP BEYE onunda başına aynısı gelicek ama bu çarkın da sonu bititecek AKP bir yerde gümleyecek.Zaten geçen seçimlerde şarköyde CHP yaklaşık 8 bin oy aldı.AKP nin oyu 4 binde kaldı.İnşallah bu seçimlerde AKP kazanamaz
21"Hepsi yalan"
de Cuma, 02 Ocak 2009 07:41tarafından Camikebirden yazıyorum
BEN CAMİKEBİR MAHALLESİNDE OTURUYORUM.YAZILANLARIN HEPSİ DOĞRU SEÇİM ZAMANLARINDA BİZİM MAHALLEMEZE GELİYORLAR.3 YILDIR ÇALIŞMA VAR DİYORLAR.DOĞRU AMA NEŞE ALTEN İLKÖĞRETİM OKULU BİZİM BURAYA YAPILDIĞI İÇİN YOLLAR PARKE YAPILDI.OKULU CAN GÜRSOY MU YAPTI SANIYORSUNUZ !!!!!!!!!! NEDEN MİTHATIN KAHVENİN ORAYA YENİ BAŞLADILAR ÇÜNKÜ SEÇİM GELİYOR SEÇİM UYANIN.BİR BAKIN BAKALIM UYDU ANTENİNİN ALT TARAFLARINA BİR ŞEY YAPILDI MI?BU OYLAR SAHİLDEN GELMİYOR BİLMEDEN YORUM YAPMAYIN.BURADA OTURAN İNSANLAR AKŞAMLARI KAHVEYE VE DIŞARIYA ÇİZMEYLE ÇIKIYORLAR.DENEMESİ BEDAVA BİR GİDİN KENDİNİZ GÖRÜN AKP REZİLLİĞİNİ. ONUN İÇİN LÜTFEN GELİN CAMİKEBİR DE OTURAN ARKADAŞLARIM AKP OY VERMEYELİM.BURASI MEDENİ BİR ŞEHİR DİNCİLERE OY VERMEYİN YADA DİNİ SİYASETE ALET EDENLERE..........
22"Seçim zamanı."
de Cuma, 02 Ocak 2009 07:51tarafından yanlızım
Diyeceksiniz ki eski belediye başkanları ne yaptı.Aslında onlar çok şey yaptı.alt yapıyı tamamladılar.Şarköyü lağım kokusundan kurtardılar.Şimdi AKP VE CAN GÜRSOY gelmiş ben yaptım ben ettim diyor.Neden yalan konuşuyor o mu yaptı sorarım size ŞARKÖY LÜLER.Onun için seçimlerde dikatli oy kullanın.Şimdi belediye işçileri ikramiye alıyormuş.Haklısınız CAN GÜRSOY ikramiyeyi cebinden veriyor.ah be arkadaşım uyansana .Ben kendini 1 kömüre satan insana da satılık derim ne ö kümürü alırım nede AKP oy atarım.Ve söylediklerimin sonuna kadar arkasında olacağım.
23"demekki başka mahalledeyz"
de Cuma, 02 Ocak 2009 10:57tarafından başka bir şarköylü galiba
dediklerinizin hepsine saygı duyarım ama şunu ayırt edelim:tabiki başkan kendi cebinden ikramiye vermiyor ama şunuda anlamyorum okul olmadan önce başlandı çalışmalara antenin altından yada mitahıtn ordan bahsetmişiniz mahallemiz büyük bir yer ilk nce kebir cami etrafından başlandı ve kapalının oraya geçildi sonrada okulun oraya geçti dikkat edin buraları önemli yerler mahallemiz için.tabiki bazı çalışmalar yavaşladı o bir gerçek.bakın hepsi parayla oalcak iş.ama bazı şeyleri takip etmek zorundayız bazı nedenleri partizanlık yapmadan araştırmak bilmek zorundayız.bütün bu olanlar göz ardı edilmemeli değerlendirmeli.bakıyorumda bi şekilde torpilliler diyorlar bu bir bakış açısı saygı duyarım ama işi dine falan getirirseniz hiç bişey duymam sadece saçmalık derim.şarköylü olarak herşeyi demek hakkımız ama ayarı kaçırmadan!
24"seçim sizin"
de Cuma, 02 Ocak 2009 11:05tarafından işin aslı
kömür işine gelince yine aynı şeyleri söylücem eğerki insanları okadar satılık görüyorsanız asla onların kapısına gitmeyin benden size sölemesi.ama şunu yapabliriz ihtiyacı olmadığı halde alanları şikayet edebiliriz ben şahsen öyle yapıyorum hakkı olan alsın.belki bazı arkadşalar için taş önemli değildir çok boş bir şey gibi gözükebilir ama bu mahallede olanlar çok iyi bilir.mithatın oraya ve halil ustaların orlara geçilecek.tekrar diyorum batık bir belediye ne yapablir.şöyle kıyaslama yapabiiriz bir aile resi olarak paran olmadığı halde evine yada çocuklarına ne yapabirsin bence hiç birşey!ama bakın ben 30 senedir bu eziyeti çekiyorum ve hiç kimsede bizi adam yerine koymadı süleyman bey ise en son dediği şey:daha ne yapayım.bu söylencek lafmı ne yaptınki.CAMİKEBİRDEN YAZIYORUM nikli arakdaşa katılıyorum çamur bir eziyettir ama yine soruyorum hangisi değil yapmaya hangisi niyetlendi.
25Yorum
de Cuma, 02 Ocak 2009 11:08tarafından şarköylü biri
yalınızım diyen arkadaşa ise;kanber abi yaptı süleyman bey değil.iyi sallıyorusun bence can gürsoy öyle bişiy demedi.oy atmaya bilirsin sevmeye bilirsin.ama sadece şarköyün de senden ibaret olamdığının farkına var bence.bakın şarköy bi zamanlar kulüplerden yönetildi,kumar masalarından yönetildi
26Yorum
de Cuma, 02 Ocak 2009 11:17tarafından ????
evet arkadaşlar hangi belediye zamanında sayısal gece gibi etkinkiler yapıldı,hangi yılbaşı sabaha kadar açık oldu,iki dönem mavi bayrak gördük,yazın hertaraf 2 de kapanırken şimdi sabaha kadar açık nerdeyse,bu sene heryerde yılbaşında dansözler vardı.tabi bu geri kafalı akp parti belediyesinin yüzünden böyle oldu.bide ileri görüşlü olsaydı nolurdu hiç belli olmaz.belediye içinde disiplininden tutta,yolalrın açılırken yapılan disiplinden,ihalelerdeki dsipilininden tutun.bunları iyi değerlendirin
27"çiftçi"
de Cuma, 02 Ocak 2009 11:37tarafından nejat
hemen hemen tüm yorumları okudum.HekesBİRİLERİNİ günah keçisi ilan etmeye çalışıyor.Herkes önce elini taşın altına bir koyacak.Dışardan maval okumak kolay.Bütün ayıp Sabahattin Abi\\\'nin diyor biri.Bir kere Sabahattin Abi gibi 20 kişi olsa Şarköy\\\'de işsizlik büyük oranda düşer (bUSÖZÜM şARKÖY!ÜN KODAMANLARINA)Sonra Roman mahallesinden bahsediyorlar.Ya bırakaın Allah aşkına... oNLAR YILLARDIR ZATEN SİYASETTEN NEMALANIYOLAR .Almıycan o zaman kardeşim.
28Yorum
de Cuma, 02 Ocak 2009 12:44tarafından başkanlık vizyondur
bu Şarköy \\\'ün durmu yine dagıtılan mallara paralara göre gidicek. Bunca sene böyle olmadı mı kim daha zenginse o olur. orası Şarköy. ve bu kurallar gecerli. ama bekleyin yasım 21 ve bundan sonraki yasımın tuttuğu ilk secimlerde şarköy belediye başkan adaylıgına talibim. hatta başkanlıga. Bu sene üniversitem bitiyor. Yüksek lisans ve doktorayı bitirip hepinizin sorunları dinleyecegim
29"Ben"
de Cuma, 02 Ocak 2009 19:02tarafından Şarköylüyüm
O kendisini bllir' e 2009 da bol kazançlı işler.Hastanede 4, belediyede 2 karayer'i acaba kim kaç yıl önce hangi siyasi dönemde işe aldı.sen önce onu araştır. Ayrıca her işi yaparım diyecek kadar muhtaç insanları işe yerleştirmek ne kadar güzel, emin olun ekonomik durumu en kötü olanlara öncelik verilmiştir. Teşekkür edin, gurur duyun.Keşke herkes sabahattin KARAYER kadar duyarlı olabilse ne mutlu ona.Lütfen araştırmdan, düşünmeden eleştirmeyin. Ben de dışarıda yaşayan bir Şarköylü olarak Hepinize sevgilerimi susyorum.
30"İyi okuyun"
de Cuma, 02 Ocak 2009 20:21tarafından ???????????
Yukarıda ki arkadaş Sayısal geceden falan bahsetmiş Peki nerede o eski Festivaller.Can gürsoy Festival yaptımı?Aç gözünü Mavi Bayrak ta Mümin heybet getirdi şarköye.Şu an bu kadar iş yapılıyorsa Can gürsoy değil bunu AKP hükümeti yapıyor.Para gelmese cebinden mi yapacak.Ha şu anki hükümeti görüyorsunuz.Milyonlarca işsiz var.AKP dağıttı kömürleri bile kendi adamlarına veriyorlar ihaleleri.Birde can gürsoyun veya AKP dürüstlüğünden söz ediyorsunuz.Bakın bakalım bundan önce hastane kantinini hangi AKP yönetiminden biri işletmiş Pomak hasan sözüm sana.Sonrada oğlunu hastaneye Ambulans şöförü soktu.Bunlardan hiç kimsenin haberi yok ama.Onun için birini savunurken iyi araştır.ihale sunulmuş mu?Gelelim sebahattin karyere onun gibi 20 kişi olsa şarköylü geçler işsiz kalmazmış.Bu doğru ama SOYADI KARAYER olacak yada karayerlerden evlenmiş biri olacak.Şekil de çok var.Hastanede ve belediyede çalışan ve tekirdağ belediyesinde çalışan.Bu şarköy karayerlerden veya AKP lilerden ibaret değildir.
31"Hey Gidi Sarkoy :)"
de Cumartesi, 03 Ocak 2009 00:30tarafından Genc
Ben 6 yildir Sarkoy'den Uzagim, Yasim suan 25. 2 secim atlattik sarkoy de 12 yil bir fiil kaldik, daha once de boyleydi simdi de boyle kim, kime oy verir, kim kimi gizli destekler belediye de isi goturur kucuk yerlerin kaderidir bu... Sarkoy de Buyuk Bir Fabrika Acilmali Diye Her Zaman Derdi Babam.. Var mi Bunu Becerebilecek bir baskan? Suan istanbul da butun Cocukluk arkadaslarimla karsilasiyorum, neden kaciyor bu gencler? is yok sarkoy de? peki burada mutlular mi? HAYIR. ama orada kahveden mi cikmayalim? sarapci mi olalim diyorlar.. Anladiniz siz...
32"selanikiler"
de Cumartesi, 03 Ocak 2009 12:08tarafından takson
abe dostlar ben kemerliyim 
gördüğüm kadarıyla sizlerde birbirinizi bir an evvel öldürmeye çalışıyorsunuz  
acele etmeyin zate öleceksiniz. ama onurlu ölün yani poka bulaşmadan, 
göğsünüzü gererek ete et döte döt diyebiliyormusunuz. 
bütün mesele bu değilmi. 
dedelerimiz gibi....
33"ss"
de Cumartesi, 03 Ocak 2009 12:48tarafından serdar
chp nin başında d.baykal gibi biri olduğu sürece sizden hiç bişiy olmaz uzayada gitseniz her zaman akp nin ardında kalaçaksınız çünkü işiniz iş yapmak dil boşuna laf üretmek brawo sizlere
34"ama bi yere kadar"
de Cumartesi, 03 Ocak 2009 13:02tarafından bi yerde haklısın
benim anlatmak istediğim şey bişeylerin yapıldığı belediye tarafından bunları göz önünde bulundurmak.ha şunda haklısın hastanedeki olanlara bi yere kadar haklısın.bişey diyeyimmi en az senin kadar olanlardan haberim var ve en az senin kadar kızgınlığım var.senin saydıkların sadece birkaçı,ve bi çok yerde bunuda dillendiriyorum.mavi bayrak işine gelince mutlaka kaymakamın etki var ama bunu sadece kaymakama da mal etmek doğru değil tabi bu benim kendi düşüncem.herhalde şunu ayırt edemiyorsun zaten bu başkan bu hükümetten değilmi ee ozaman sorun ne?BU ŞARKÖY ŞARKÖYLÜLERDEN İBARET BUNU KİMSE UNUTMASIN.bu gün can var yarın yok ,bu gün süleyman bey var yarın yok,
35"şarköy"
de Cumartesi, 03 Ocak 2009 15:39tarafından kazım
burda hrkez brbrıne sallıo ama kımse bsey blmıo brı ckıp 21 yasındayım adaylımı koyucam dıo sn ne blıosun kı ady olucaksın brı ckıp gece kluplerı sabaha kdar acık dıo tabı acık olucak burası tatıl yerı.hsthnede beledyede karayerler calsıo dıolar o karayerler kımn zamanında ıse alındı onu arastrın snra sabahttın abıye laf atın.
36"sacmalık"
de Cumartesi, 03 Ocak 2009 18:45tarafından Leman
tülay hanımın yazısına hitaben.Adnan Bey bırakın sağda solda laf yapmayı, bu tip sacma sapan dedikodularla gündeme cıkmayacak kadar dürüst biri.politika demek siyaset demek bu hırsla insanların kişiliklerini zedelemeye calışmak demek değildir.Ki her seçimde halktan cıkan bilgilerle kimsenin ağzından birşey cıkmadan neyin ne olduğuna siz karar veremezsiniz.kimileri vardır ki secimlere girmeyi alışkanlık haline getirir.yenilen pehliven güneşe doymaz misali...Onları da gördük...O yüzden siz böyle sacma sapan kulaktan dolma şeylerle insanlara laf edeceğinize kendi secimlerinize bakarsanız daha iyi edersiniz...umarım yeterince acıklayıcıdır.
37"tülay hanımın dikkatine!!"
de Cumartesi, 03 Ocak 2009 18:50tarafından Didem Cengiz
Öncelikle Tülay Hanıma şunu söylemek gerek, birilerinin savunuculuğunu yapıp, yalakalık edeceğine çok sevdiği Süleyman Altınok'un neden DSP'den ayrıldığını açıklaması gerekir. Acaba bunun nedeni DSP'nin artık ona oy getirmeyeceği midir? Adnan M. Balcı, Süleyman Altınok gibi mütehaitlik yapmamaktadır, tabi ki düşüneceği bir ailesi de vardır. Ayrıca şimdi ben de size desem ki, Süleyman Altınok şöylböyle demiş, nasıl olur; bir şeyler derken düzgün ve usturuplu bir dil kullanmalısınız. Hem bu kadar cesaretten bahsediyorsanız adınızı soyadınızı niçin tam olarak belirtmediniz yorumunuzda.. neyse anlamayacağınızı düşünsem de size bunu yazıyorum.. Bize gercek lazım olan bizi gercekten düşünen insanlardır.bizden bişeyler almaya çalışanlar değil.
38"Herkese"
de Cumartesi, 03 Ocak 2009 19:17tarafından En Güzel Günler
Selam, adayların bir bir ortaya çıkmasıyla eleştirilrde başladı, çok normal Şarköy diğer ilçelerden farklı herşeyden önce coğrafik olarak bağımsız tek başına , istihdam için buraya yatırım olarak neler yapılabilir ,gençler düşünsün proje sunsun ,istesin destek alınamazsa, kişileri değil yetkilileri eleştirin şu anda işsizlik heryerde herkesi ilgilendiriyor. Karayer soyadını taşımak avantaj olsaydı Şarköy nüfusunun önemli bir kısmını oluşturan bu büyük aileden kimseye fırsat kalmaz, herkes işsiz kalırdı. haksızlık etmeyelim ve dar düşünmeyelim lütfen.İşsizlere iş, ihtiyaç sahiplerine varlıklar dileğiyle hoşçakalın.
39"hoppalaaa"
de Pazar, 04 Ocak 2009 11:53tarafından ulus devlet
tam secimde birlik olucaz adaylar kendi arasında anlaşıcak altınok başkan vedat abi başkan yardımcısı efrahim abi birinci sıra belediye meclisi ibrahim yılmaz abi il genel meclis üyesi birinci sıra selim seval ikinci sırailgenel selcuk güvenilir kontenjan ali bayraktar 3 sıra orhan yavuz 4 sıra şimdide kemal bulgan geliyor onuda bir yerlere sokun da dsp ye gitmasin böylece ölene kadar hep siyaseti siz yapın başkalarına yer kalmasın belki başınız göge erer
40Yorum
de Pazar, 04 Ocak 2009 13:22tarafından bir chp li olarak
bence süleyman altınok başkan olmamalı,onun yerine vedat seren olmalı.altınokun geçmiş yaptıkları belli zaten.ben şahsen oy atmıycam altınoka?ve chp li olupta oy atanlarada yazıklar olsun
41"iyi okuyun"
de Pazar, 04 Ocak 2009 19:27tarafından yorum
Yukarda yorumları okudum.Önce seçimlerin Şarköy için hayırlı olmasını dilerim.Değerli KARAYER ailesini öven ve yeren yorumlar var. KARAYER Şarköye mal olmuş bir sülaledir.Yıllardır Şarköyde siyasete yön vermiş bir ailedir,bundan sonrada böyle olacaktır.KARAYER adını telafuz ederken lütfen daha dikkatli olalım.Şarköyde kimvarki KARAYERlerden zarar görmüş,varsa söylesin.Diyorsunuzki,hastanede ve belediyede çalışan KARAYERler vamış.Onlar her zaman vardır vevar olacaktır.
42"en iyi başkan"
de Pazar, 04 Ocak 2009 19:53tarafından erdal
başkan olarak o mevkiye bir can gürsoyu birde süleyman altınok u koyun; 
bence şarköyü en iyi şekilde tanıtan ve yöneten süleyman altınoktur nedenide makamına gelenlere insan gibi davranmasıdır dertlerini dinlemesidir,insan muamelesi görmek istemiyorsanız bir lafım yok
43"ayıp yani"
de Pazartesi, 05 Ocak 2009 07:26tarafından tülay
İyi niyetle birşeyler yazdım. Adnan kardeşimizin yakınları tarafından tepkiyle karşılandı. Adnan kardeşimiz önce CHP ye gelip beni aday gösterin demedi mi. şimdi DSP den adı geçiyor sağda solda, kendisi önce istifa edecekti karar veremedi şimdi emekliliğini isteyeceğini söylüyor. yine karar vermeyecek DSP lileri yüzüstü bırakacak. Emekli olup adaylığı açıklanacak peki ne zaman. insanlarla dalga geçmeyin lütfen ayıp oluyor. Bu iş yürek işi.para olmayabilir.ama cesaretili olduğun görünürse partinde halkımızda arkandan gelir. Bırakın Süleyman bey bir dönem daha yapın. siz de 5 sene içinde kararsızlığınıza son verir 2014 de aday olursunuz. Yakup kardeşimizle mi ya da bir başkasıyla mı artık o sizin bileceğiniz iş. ama aday olmayacağınız halde milleti gaza getirip adaymış gibi davranmayın. Her seçim döneminde aynı şey. umarım bu yazdıklarım yayınlanır.
44"Eyy benim cahil HALKIM"
de Pazartesi, 05 Ocak 2009 08:26tarafından Sarkoylu
Hala Bin yaşındaki adaylardan bahsediyorsunuz, Yok süleyman altınokmus yok Kamber Baldakmıs falan da filanda,,,YAwwww bu adamlar fosilleşti artık yaaa Yeni yüzler lazım Bu kadar cahil olma be halkım Bize ne lazım? DELİKANLI MERT ADAM GİBİ ADAM YALAKALIK YAPMAYACAK KENDİ YANDAŞINI KORUMAYACAK VARMI BÖYLE BİR ADAM ŞARKÖYDE???????
45"CHP ile AK Parti YARIŞIR"
de Salı, 06 Ocak 2009 08:25tarafından DSP mi güldürmeyin adamı
Bu seçimde AK Parti favori olur. Onu CHP zorlar. DSP de bir bölen olur. Niye mi böyle olur.Şu günlerde bir etrafınıza bakın. DSP den Yakup Önal aday adayı oldu. Belediye başkanlığında adı geçen bazı devlet memurları 1 Aralık tarihinde istifa etmedi. Ama hala adı geçiyor. Emeklilik hakkı olduğu söyleniyor. DSP de bu adayının adını sağda solda söylüyor. Yakup Önal da geriye çekilmiş görüyor. Adı anılan arkadaş herkesin göreceği gibi aday olmayacak, son anda vazgeçecek. DSP de Mustafa Kumrala kalacak. Böylece DSP zayıf bir adayla seçime girerek Can Gürsoyun ekmeğine yağ sürecek. Yakup Önal ile memur arkadaşta yaptıklarıyla övünürler artık. 
Öyle değil mi Şarköyün Sesi sitesinin editörleri. Sizi de her görüşü yayınladığınız için ayrıca kutlarım.
46"Yapmayın Şarköy halkı"
de Pazartesi, 05 Ocak 2009 15:25tarafından Mustafa
Şarköyü Şarköy yapan kimdi? ,makamına gittiğinizde insan gibi muamele gördüğünüz.bir derdiniz olduğunda gidip geri çevrilmediğiniz dönemi bir düşünün.Şuanki dönemde belediye makamına gitmeye bir derdimizi söylemeye çekinir olduk.bumu halkın temsilcisi.yapmayın arkadaşlar.belediye hepimizin,şarköy hepimizin.
47"Umarım"
de Pazartesi, 05 Ocak 2009 17:32tarafından Beylerbeyi
İnşallah bu seçimde insanımız sandık başına gider ve yine bir torba kömürün yada seçime üç kala yapılmış yolun büyüsüne kapılmaz ve kendisini en iyi şkilde temsil edecek bir başkanı seçer.başkanlık demek insanına yüksekten bakmak değil,halkın içinde insanıyla bir bütün olmak ve onların derdini en iyi anlayan olmaktır.koskoca 5 yıllık dönemde hangimiz gördük aramızda,başkanı kahvede vatandaşıyla çay içerken yada bir vatandaşını alıp derdine çare olmaya çalışırken.?Birlik olalım ve unutmayalım şarköy bizim ve hepimiz burada ekmeğimizi kazanıyoruz.ve artık vatandaşına sahip çıkan bir başkan istiyoruz. iyi başkan demek illa büyük marketlerden yüklü miktarda para alıp belediye kasasını doldurmak değil.o marketlere ruhsat vermek yerine vatandaşını, esnafını düşünen bir başkan istiyoruz biz güzel şarköyümüze.
48"sarköy halkı"
de Salı, 06 Ocak 2009 02:08tarafından feda
süleyman oltın ok idolojisini n değil koltuk peşinde olduğu belli kesin seçileceğini bilse MHP den bile aday olur bize oraya buraya oynayan değil iş yapacak mütavazi sözünün eri mert adam lazım ayrıca yorum yazan arkadaşın dediği gibi fosilleş miş olanlar artık kenara cekilsin şarköy halkı sandık başına giderken iyi düşünsün sonra bi 5 yıl daha pişmanlık duymasın 5 yıl çok uzun çabuk geçmez
49Yorum
de Salı, 06 Ocak 2009 07:49tarafından fethi demirel
chp şarköy ilçe başkanı ibrahim yılmaz ve ilçe sekreter hasan tekinsav önce kendilerine yeşil ipekten birer türban alsınlar belediye başkan aday adaylarına da birer tane hediye etmeyi unutmasınlar.  
Bu kişilerin şarköye ne faydaları oldu ki bundan sonra olacak.
50"vatansever"
de Çarşamba, 07 Ocak 2009 07:22tarafından şarköylü
açıkçası yıllardır sağ kökenli bir ailenin ferdi olarak bu yıl ki seçimlerde ilk kez sol bir partiye oy vericem galiba.Sebebi malum CAN GÜRSOY Gerçe tereddüt etmiyor da değilim.Yıllarca CHP zihniyetinin güzel ülkemize neler yaşattığını dedelerimizden çok dinledik.Çok şükür Allah bize o günleri göstermedi.Keşke insanları seven,demokratik açlımı olan,dürüst,güvenilir bir aday olsaydı da biz de 29 mart seçimlerinde gönül rahatlığıyla oy vericek biri olurdu.
51"matematik"
de Çarşamba, 07 Ocak 2009 07:44tarafından gamewine
bu seçimde başkanımızın kim olabileceğini tahminlemek için bundan önceki seçimi yorumlamak yeterli olacak gibi gözüküyor bence..rakamları hatırladığım kadarıyla ve çok kabaca yuvarlayarak veriyorum..Süleyman Altınok DSP den 1900 oy, İbrahim Uyar CHP den 1550 oy, Kamber Baldak DYP den 1000 oy, Bağımsız Vedat Seren 550 oy...kaybedenler cephesi toplamı yaklaşık 5000 
oy. Can Gürsoy Ak Parti ile 2200 oy alarak belediye başkanı olmuştur. Bir de mevcut durumu bir değerlendirelim: Vedat Bey, Süleyman Bey CHP adaylarıdır, Kamber Bey de adaylığı açıklandığında Süleyman Bey'i destekleyeceğini söylemektedir. Kaybedenler şimdi aynı cephede diyebiliriz. 22 temmuz seçim sonuçlarını da dikkate aldığımızda, adayı açıklandıktan sonra bölünmeden dik durup, adayın etrafında kenetlenebilen bir CHP nin seçimi çok rahat alabileceği aşikardır.Ama CHP bu belli olmaz, Süleyman Bey'in, Kamber Beyin ve Vedat Beyin kişisel oylarını görmezden gelir, küskünler yaratırsa, bu da Can Gürsoy'un ekmeğine yağ sürecek
52"hep birlikteyiz"
de Perşembe, 08 Ocak 2009 12:42tarafından Tülay
Sosyal demokratlar keşke bir araya gelip ortak kararlarla şu seçime gidebilseydiler. Bir yanda CHP diğer yanda DSP. Bu seçimi kaybedersek yazık olacak. Şarköy de bilinen pırıl pırıl idealist sosyal demokrat kardeşlerimiz var. Onlarla gurur duyuyorum. Bir Efraim, bir Adnan, bir Yakup gibi kumaşı sağlam siyaset sahnesinde kaç kişi vardır. 
Kararsızda olsa adaylar sonunda belli olacak. Umarım Şarköye faydalı adaylar belirlenir. Kavgasız gürültüsüz bir seçim yaşarız. Bana da bir görev biçilirse elimden geleni yapacağım tabiki.
53"Hak yemeyin"
de Perşembe, 08 Ocak 2009 07:47tarafından Eski Şarköy
YUKARIDAKİ ARKADAŞLAR ESKİ BELEDİYE BAŞKANLARI KAMBER BALDAK VE SÜLEYMAN ALTINOK HAKINDA FOSİLLEŞMİŞ DİYE YAZMIŞLAR.HAKLARINI YEMEYELİM.BENCE FOSİL LAFINA YAZAN ARKADAŞ ÇOK KÜÇÜK HERHALDE ŞARKÖYÜN ESKİ HALİNİ BİLMİYOR SANIRIM.ONLAR OLMASAYDI ÖZELLİKLE KAMBER ABİ HALA ARSÖZLER MAHALLE ARALARINDA LAĞIM ÇEKİYORLARDI.HALA KOKUDAN ŞARKÖY DURAMAZDINIZ.HERHALDE FOSİLLEŞMİŞL DİYEN ARKADAŞIN ESKİDEN BURNU KOKU ALMIYORMUŞ.GELELİM CAN GÜRSOY VE AKP ŞARKÖYÜ SÜSLEMEKTEN BAŞKA NE YAPTI.ŞARKÖYLÜ GENÇLERE İŞ BULDUMU.EKSİK OLAN NEYİ TAMAMLADI.SÖYLEYİN BANA KÜLTÜR MERKEZİ DURUYOR YAPILSAY DI ÇOK KİŞİ EKMEK YERDE.BİR FABRİKA MI KURULMASINA İZİN VERDİ BAŞKAN VE BELEDİYE MECLİS ÜYELERİ NE YAPTI.NE YATIRIM YAPTI AKP DÜŞÜNÜN.SAHİLİ 800 YTL VERİP 150 TANA PALMİYE ALARAK PARKE TAŞI DÜŞEYEREK BU İŞLER OLMAZ.HA TABİİ BAŞKANIN TUZU KURU 1000 DÖNÜM ARAZİ VE BENZİN İSTASYONU VAR.ONUN İÇİN ŞARKÖYE YATIRIM FALAN FARKETMEZ.OLAN HER ZAMAN GİBİ FAKİRE OLUR ONUN İÇİN OYUNUZU DİKKATLİ VE NEREYE GİTTİĞİNİ İYİ BİLİN......
54"Beyaz Güvercin Şarköy'de"
de Perşembe, 08 Ocak 2009 14:05tarafından Serhat
Şarköy 'ü ileriye götürecek kişiler Saygıdeğer Adnan abim ile Yakup abimdir.. Ortak karar verip Dsp 'den girmeleri halinde Altınoklu,Seren li Chp ye, Gürsoy lu Akp ye üstünlük kuracaklardır.. Şarköyde 4 sene de çok şey değişti, bunlardan en önemlisi kafalardaki düşünce yapısı.. Hemşerimiz, kardeşimiz dedikleri Gürsoy vatandaşını hor gördü, makamından kovdu, küfretti.. Altınok ve Seren zaten geçen seçimde artık son a geldiklerini anlamışlardı.. 
Adnan ve Yakup ağabeylerime başarılar diliyorum.. Beyaz Güvercinin Şarköy de çaçağından da bi şüphem yok.. Saygılar "Serhat"
55"Demokratik Soldayiz.."
de Perşembe, 08 Ocak 2009 21:01tarafından ADALI
Diyerek Basladi Bu Seruven Sarkoy de Yillar Once, O Zamanlar Ortaokul Caglarimdayim Rahmetle Andigim Babam, Nejat ADALI ve yine rahmetli olan Denizer KANTER, Baki TOPUKSAK, Abdullah GUNGOR, Mustafa KUMRAL, Yavuz CİRİT ve Animsayamadigim Eski Kadro :) eski kadro diye aniyorum rahmetli Baki amcanin meyhanesinde hukumeti indirir kaldirirdi bu ekip tabii biz o zaman cocuguz arabada uyukluyoruz :)) Mustafa KUMRAL ve Ekibinin DSP'yi yine Bir yerlere Getirecegine Ben Gonulden Inaniyorum.. Saygiyla Aniyorum Sizi.. Bu Secim Yarisinda Sarkoy DSP ilce Baskanligina Basarilar Diliyorum.
56"denenmemiş biri lazım"
de Salı, 13 Ocak 2009 23:01tarafından feda
şarköyde süleyman altın ok denendi belediye işcileri maaşımızı alamıyoruz diye şikatçi idi can gürsoy denendi bu dafa halkın şikayati farklı oldu diktatör vs gibi bence bu defa değişik biri denenmeli dürüst mütavazi çalışkan halkına yakın yeni projeler üretecek ve dinamik ben böyle bir aday görürsem oyumu atacam partisi önemli değil zaten yerel saçimlerde kişiler ve hizmet edecekler ön plana çıkar tabi bu benim fikrim herkesin fikrinede saygı duyarım unutulmamalı hizmet şarkör için olacak sandık başına giderken şarköyü düşünerek gidilmeli partileri değil
57"olgun gözükün"
de Salı, 20 Ocak 2009 16:58tarafından çarşı
küçük çocuklar gibi kavga ediosunuz kendi içinizde küsüyosunuz birbirinize,kuyular kazıosunuz sonra hepberaber arkanızda duranlarla birlikte kuyuya! bi kısmıda başka taraflara kaçıo birlik diosun kendi içinizde birleşemiosunuz.herkesin kafasında bir sürü tilki.en yaşlısı en çocuk gözüküo ama bir kendinize sorun ne yapıoruz die.kim gelirse gelsin ama adam gelsin ağır başlı olgun mahalle kavgası yapar ggibi de bağırmasın oraya konuşmaya çıktığında seçim zamanı ağır olsun taşlamada eskiyi yeniyi adam gibi şarköyü birleştireceğini anlatsın ama ilk önce chpli abiler kendi içinde birleşsin herkesi toplasın gönlünü alsın chpnin türkiye genelinde kalan en nadir en gözde kalelerinden biri şarköyümüz memleketini satmayan kale KALEEE! Abiler gidin herkesin gönlünü alın adam gibi bi adamda koyun bu memlekti kurtaralım cehaletten..
58"CHPNİN KALESİ TRAKYA"
de Çarşamba, 21 Ocak 2009 15:26tarafından şarköylü
arkadaşlar noluo kendinize gelin hani nerde atatürkün trakyası akp zaten anadoluda silio süpürüo oyları bari trakya kalsın izmir kalsın gözünüzü seveyim oylar chpye..
59"Vedat beye yazık oldu"
de Pazar, 25 Ocak 2009 07:46tarafından Hatice
Bu hafta CHP den Süleyman Altınok belediye başkanı adayı olarak açıklanacak. CHP yanlış bir adayla seçime girecek. Keşke Vedat bey CHP nin adayı olsaydı. Şarköye yeni bir yüz gerekiyorken, yine eski denenmiş insanları önümüze sürüyorlar. DSP nin adayını belirlerken iyi düşünmesini gerekiyor. DSP yi Mustafa Kumrala bırakmak demek baştan kaybetmek demek. DSP de iki tane genç pırıl pırıl insan var. Bu iki güzide kardeşimizden birini bari aday yapın. Şarköyümüz Can Gürsoyla Süleyman Altınok arasında tercih yapmak zorunda kalmasın. Ben bir anne olarak bu iki kişinin Şarköye fazla bir şey vereceğini beklemiyorum. Bu iki kişiyede oy vermem.
» Yorumu Gönder
Email (Üyeler adresinizi göremez)
İsim
Başlık
Yorum
 _EASYCOMMENTS_REMAINING_CHARS
 
< Önceki   Sonraki >

Tanıtım

10 Saatte Windsurf Eğitimi


İstanbul’a 2,5 saat  uzaklıkta  olan Şarköy Surf Merkezine günü birlik  gelip gerek eğitim alma gerekse  malzeme kiralayarak surf yapma imkanınız var.

Daha detaylı  bilgiler için  www.surfsarkoy.com  adresini ziyaret etmenizi öneririz.

 
Advertisement
 
 

Mürefte.İnfo - Mürefte tanıtım sitesi

Gazeteler

Şarköyün Sesi Gazetesi Haber ve Bilgi Portalı CHP'de aday adayları sonunda ortaya çıktı! - Şarköyün Sesi Gazetesi Haber ve Bilgi Portalı - Şarköyün Sesi Gazetesi Haber ve Bilgi Portalı Untitled Document
Hürriyet Sabah Milliyet Yeni Şafak Türkiye Vatan
Star Cumhuriyet Radikal Akşam Zaman Posta

Sizinde reklamınız burada yer alabilir.

Reklamlar

 

SOHBET MOTEL

Şarköy'ün en güzel manzaraya sahip motelinde konaklamak, denize sadece ve sadece iki adımda ulaşmak istiyorsanız sizi SOHBET MOTEL'e bekliyoruz.         

 

Sedef Motel

"Havuzlu, Klimalı Tam Konforlu"  Şarköywww.sedefmotel.com  

 

Elif Pansiyon Apart Otel

  

 

Sihirli Eller Güzellik Salonu

"Bir saatte tepeden tırnağa güzellik için doğru adres"                SİHİRLİ ELLER'de; Nişan başı, Gelin başı, Fön, Kesim, Balyaj, Boya, Dip Boya, Röfle, Gölge, Topuz, Maşa, Lazer Düzleştirici, Perma, Manikür, Pedikür, Kaş, Bıyık, Yüz, Yüz Masajı, Saç Maskesi, Jakülizi Masaj Koltuğu, Parefin El Bakımı, Özel Saç Kesimi, Keratinli Boncuk Kaynak, Organik Boya..VE bunların hepsi İstanbul, Ankara, İzmir fiyatlarının yarısına gerçekleşiyor. SİHİRLİ ELLER GÜZELLİK SALONUŞENNUR ASLANCumhuriyet Mah. Atatürk Cad. (Ziraat Bankası yanı) ŞarköyTel: 0282 518 63 00

 

Sedef Pansiyon

42 Yıllık DeneyimŞarapları ile ünlü bağların içinden geçerek Şarköy'e geldiniz. Denize girmek eğlenmek.. tatilin keyfini yaşamak istiyorsunuz. 2006 Mayıs ayında Uluslararası temizliğin simgesi Mavi Bayrakla ödüllendirilen Şarköy plajına tam iki adım ötede bulunan SEDEF PANSİYON sizleri misafir etmek için bekliyor. Devamlı sıcak su..otel ayarında konfor..deniz manzaralı, mutfağı, pansiyon altında barı ile sizleri deniz, kum ve güneşin tadını çıkarın.  SEDEF PANSİYON-APART OTELYatak Ücreti : 20 TLApart Daireler (5 kişilik) : 90 TLOdalarımızda Klima ve TV bulunurApart Dairelerde 5 yatak, Banyo, WC, TV, Mutfak, Mutfak gereçleri"Bir telefon edin yerinizi ayıralım" Ünver ve Müberra Başer'in konuğu olun doya doya bir tatil yaşayın. Adres :SEDEF PANSİYON İnönü Cad. No: 57 ŞarköyTel:     0282 518 14 15 -    0282    518 10 28 

Yazarlarımız

----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------