|
Geçtiğimiz hafta Cumhuriyet Gazetesi'nde 8 sayfa Tekirdağ, Sabah Gazetesi'nde de tam sayfa Şarköy'ü tanıtan yazılarım nedeniyle teşekkür edenler arasında benim için önem taşıyan değerli bir isim var. Tekirdağ eski SHP Milletvekili şu an Türkiye Barolar Birliği Genel Sekterliği görevinde bulunan Av.Güneş Gürseler, telefon ederek yazılarımdan dolayı teşekkür etti. Ben de kendisine nezaketinden dolayı bir kez de buradan teşekkür ediyorum. İlimizi, ilçemiz Şarköy'ü geniş kitlelere tanıtan yazılarımız değişik mecrelarda da devam edecek. Sörf kulübümüzün yaptığı ilginç aktiviteler Atlas Dergisi'nin web sitesinde benim tarafımdan haber olarak yayınlanmakta. Şarköy'ün alternatif sporlara uygun bir yapıda olduğu tüm Türkiye'ye duyurulmalı. Bildiğiniz gibi belediye başkanlığına adaylığını açıklayan ilk isim benim. Nisan ayından itibaren açıkladığım projelerim arasında alternatif sporlar da var. Bunlar içinde; Sörf ve Yamaç Paraşütü'nün tanıtılması için gayret ediliyor. Şarköy'ün doğa sporlarına da uygun bir yapısı var. Öncelikle havası..Şarköy'ün tertemiz oksijeni altında yapılacak trekking (doğa yürüyüş) parkuru, bisiklet sporu ve motokros yarış alanları, güzergahları ilçemizi deniz, kum ve güneş üçgeninden de daha çok tanınmasını sağlayacaktır. Özellikle bisiklet ve motorsiklet parkur alanları yalnızca ülke içinden değil, yurt dışından da gelecek motorsiklet tutkunlarını Şarköy'e çekecektir. Bisiklet turu için Şarköy-Uçmakdere köyü arası çok iyi bir parkur işlevi görebilir ve bizim Sufunya gezimizi düzenlediğimiz eski Çengelli yolu da motorsiklet parkur alanı olarak değerlendirilebilir. Böylece kıyıdan yukarılara doğru bir hareketlenme başlar. Geçtiğimiz günlerde Hayrabolu'da festival düzenlendi. Festivalin en ilginç sportif karşılaşması "Plaj Voleybolu" idi..Denizi olmayan Hayrabolu'da belediye başkanı akıl etmiş, plaj voleybolu düzenlemiş. Kaymakam Mümin Heybet'in veda kokteylinde konuşan belediye başkanı Can Gürsoy, kaymakamın mavi bayrak, sayısal gece, yemek kitabı, fuarlara katılma gibi girişimleri için; " Bizlerin hiç düşünemediğimiz, aklımıza gelmeyen turizm yenilikleriyle tanıştırdı" diyerek kapasitesinin bir anlamda çapını da ifade etmiş oldu. Biliyorsunuz ben belediye başkan adaylığımı açıkladığımda, baraka biçimindeki hediyelik eşya dükkanlarını hemen yıkacağımı söylemiştim. Belediye Başkanı Gürsoy da, beni beklemeden barakaları Haziran ayı içinde yıkarak Temmuz ortasında bugünkü hediyelik eşya dükkanlarını yaptı..Bu yapılanlar da ne kadar doğru o ayrı bir tartışma konusu..Hediyelik eşya dükkanları tek cephe iskeleye yüzü dönük arkası lunaparka doğru, denize uzanan bir şekilde olması gerekirdi. Anlaşılacağı üzere, insanları makamından kovma, hakeret etme, inşaat işleri için gelenlerden bağış koparma, usulsüz ihaleler yapmanın ve İstanbul Büyükşehir belediyesinin gönderdiği bedava asfaltları dökmenin dışında bir beceri gösteremeyen, mavi bayrak, televizyonların gelmesi, yemek kitabı, fuarlarda yer alma ve sahil düzenleme işlerini de kaymakamın aklı ile yapan bir belediye başkanından alternatif sporlar için bir şeyler düşünmesini, yapmasını beklemek çok fazla iyimserlik olur. Plajı olmayan Hayrabolu belediye başkanı, plaj voleybolu düzenler, denizi, kumu, güneşi olan bizim belediye başkanı da öylece seyreder! Şarköy'ün sadece tanıtılması yetmez..tanıtım eğer yeterli konaklama yeriniz yoksa ters tepen olumsuz bir etki de yapar..Şarköy'ü yönetecek, her şeyi düşünecek ve akla sahip olacak bir belediye başkanı ile alternatif konaklama yerleri de oluşturabilinir..Şarköy'de kamping alanları oluşturulabilinir, karavan turizmine yönelik alanlar belirlenebilir ve 10-15 odalı tatil çiftlikleri projeleri geliştirilerek, Şarköy'deki buna uygun arazisi olanlar teşvik edilebilinir. Herkes şapkasını önüne alsın değerlendirme yapsın..Gördüğünüz gibi Can Gürsoy belediye başkanı olduktan sonra ilçemizde büyük marketler çoğaldı..daha da açılacak..Biz bu büyük marketlerin, küçük esnafa zarar verdiğini söyleyerek, yakınarak isyan ediyoruz.Ama bir şeyi de gözden kaçırıyoruz..Her birinin günlük ciroları akıllara ziyan..Demek ki Şarköy'e yaz sezonu iyi bir para akışı var..Bunun farkına varan marketler burada şubelerini açıyorlar. Gönül isterki Şarköy'ün eşsiz doğal güzelliklerinin farkında olan girişimcilerde konaklama yeri yapmak için ilçemize gelsinler.. Şarköy'e yaz sezonu boyunca gelen insanların ekonomik durumuna göre değerlendirme yapmaktan vazgeçelim..Eylül ayında bu insanları mumla arayacağız.. Şarköy'de kaliteyi, niteliği yükseltmek, insanlara para harcatacak aktiviteler yapacak projelerimiz olmalı..buna burada yaşayan insanları destek olması da gerekiyor..Önümüzdeki yıl yerel seçimlerde, akla yatkın uygulanabilir projeleri olan adayların sayısı çok olur..Kabadayı, ona buna küfreden, kovan, hakaret eden, millet devlet malını gasp eden aday umarım olmaz, bir de koltuk dolduracak aday peşinde koşulmaz..
» 51 Yorumlar
1"Yeni Başkan" de Salı, 21 Ekim 2008 21:55
Yakup Bey yorumlarınıza tamamiyle katılıyorum ve belediye başkan adaylığınızı yürekten destekliyoruz. "Kapasitesi sınırlı belediye başkanı" demişsiniz ya gerçekten çok doğru. Can Gürsoy'un kendi cebini doldurmaktan, ona buna küfredip azarlamaktan başka birşey yapmadığını sanırım bütün Şarköy halkı biliyordur..Geçen gün sigortalar sitesinin oralara doğru arabamla gittim ve yollar bile perişan bakımsız ve bozuk. Mavi bayraklı Şarköy'e hiç yakışmıyor. Ayrıca Can Gürsoy'un sahile bikaç ağaç
2"Can Bey'in sonu.." de Salı, 21 Ekim 2008 22:01
dikmekten başka hiçbir şey yapmadığını da tüm Şarköy'lüler biliyordur umarım. Aslında Can Bey'i eskiden beri tanırdık ama böyle biri olduğunu bilmiyorduk açıkçası. Esnafını azarlayan, halkına küfreden, para için spor yapılan bir yere dahi insan sağlığı açısından zararlı olan baz istasyonlarını kuran ve kimseye danışmadan kendi başına işler yapan biri olduğunu bilmiyorduk öğrenmiş olduk iyi oldu. Bu noktada sizin Şarköy'ün ileri gelenlerinden oluşacak olan "kent konseyi" fikrinizi de çok beğeniyo
3"Can'ın rezillikleri devam" de Perşembe, 23 Ekim 2008 13:32
beğeniyorum. İnşallah gelecek seçimde en yakın zamanda bu "..." ve "yüz karası" Şarköy'lüden kurtuluruz..Zaten bana Can Gürsoy'un, yaptığı saçma sapan işlerden sonra gelecek seçimde hiç şansı yokmuş gibi geliyor...bizim halkımız da o kadar enayi değildir herhalde..Çalışmalarınızda başarılar diliyorum, şimdiden tebrikler..
4"dogru fakat" de Çarşamba, 22 Ekim 2008 09:20
sayın önal belediye ile ilgili sözlerinize katılmamak imkansız siz daha iyi bilirsinikki şarköyün sokakları arkalara dogru asfalt parke taş lakin yazları araçların akşam geçiş yaptıgı sokak varki sanki üvey evlat neden acaba görüntü kirliliginden başka izhaı varmı .birde şarköy esnafının sorunlarını açıklıyorsunuz dogrudur fakat öncelikle şarköy esnafı şapkasını önüne koyup düşünmesi lazım oldugunu düşünüyorum.nedeni ise yaz ayları şarköy esnafı gelenleri yolunacak bir kaz gibi görmesi .yaz biti
5"Aynı fikirdeyim" de Pazar, 26 Ekim 2008 10:12
Söylediklerinizin çoğuna katılıyorum bence de gelecek seçimde Can Gürsoy'un hiç şansı yok. Zaten acaba Can Gürsoy'un halkının karşısına çıkacak yüzü var mı acaba? Özellikle de esnafın karşısına..Bence Can Bey hiç oy toplamak için falan dolaşmasın ortalıklarda rezil olur bi de üzerine küfür yer..onun için bence çekilsin gitsin efendi gibi..
6"katılmıyorum" de Pazar, 26 Ekim 2008 18:12
doğru söylüyorsunuz can gürsoy hamili kart yakınımdır işlerine bakmadığı için birdaha kazanamaz sizlere böyle baskan lazım değil arsamın imar planı yok o işi halleden başkan lazım kacak kat cıkıcam göz yuman başkan lazım esnaf dükkanındaki bütün malı kaldırıma yığsın buna göz yuman başkan lazım haklısınız haklıııııııııııııııııııııııııııııııııııı ıııııııı
7"BELEDİYE BAŞKANINI NE KADAR TANIYORSUNUZ" de Salı, 28 Ekim 2008 17:18
Bir arkadaş belediye başkanına övgüler düzmeye kalkmış. Övgüler düzdüğü belediye başkanı makamından esnafı, vatandaşı küfür ederek kovuyor, övgüler düzülen belediye başkanı bir tarikat için 14 ton demir karşılığı ruhsat vereceğini söylüyor, övgüler düzülen belediye başkanı kaçak inşaat yapıyor, övgüler düzülen belediye başkanı ormanı talan etmekten ceza alıyor, övgüler düzülen belediye başkanı halkın tepkise kulak tıkayarak baz istasyonu kurduruyor, pazarcı ile kavgalı, esnafla kavgalı, Şarköy ü büyük marketlere teslim etti. Evet arkadaşım bu belediye başkanı ile gurur duymalıyız..Merhum emniyet müdürü Nevzat Yıldırım'ın tayinini çıkararak rahatsızlanmasına neden olan bu başkan hakkında müdürün yakınları ne gibi duygular taşıyor keşke bir sorma imkanınız olsaydı. allah bu başkanı şarköylünün başından eksik etmesin..siz layığını buldu diyorsunuz biz de bulmaya devam edelim diyorum
8"ilginç" de Salı, 28 Ekim 2008 22:04
merhaba ilk önce emre arkadaşa yaşını ve siyasetle ne kadar ilgili olduğunu soruyorum.diyorumki SAYGI ilk önce.beğenmeyebilirisin ama hakaret edemezssin ve hangi esnafla ne için kavgalı biliyormusun örnek ver mesela? sen yolu zaptet yada belediyenin yerilerini yıllarca komik rakamlara kullan sonra elinden alınınca bağır yok öyle yavma.büfelerden tutun çay bahçelernin komik rakamlara kimlerin kullandığını öğren sonra hakaret et.bi insana hakaret etmek maharet değildir
9"emre bunlar sana" de Salı, 28 Ekim 2008 22:10
seni yıllarca enayi yerine koyacaklar sözde şarköyün ileri gelenleri kendi işlerini yaptıracak birini bulacak senin benim hakkımı gasp edecek ozaman enayi olmuyosunda şimdimi olcan gülerim:)bakın arkadaşlar yaşım 30 ve camikebir mahallesinde oturuyorum sizden fazla benim hararet etmem gerekirken diyorumki iyike CAN başkan seçilmiş.para babalarını korumuyor özellikle şarköylülere elinden geldikçe her konuda yardım ediyor.sallıyon dersen seninle her şekilde tartışırım.HAKARET YOK
10Yorum de Salı, 28 Ekim 2008 22:17
benim yazdıklarım asla yalakalık değil çok içten yazıyorum.ve gelelim yakup beye!büyük ihtimalle bizzat kendisi okucak.SAYIN YAKUP ÖNAL:bu şekilde aşşalamakla hakarete varan sözlerle değil gazetecilik insanlık olmaz .ilkönce SAYGILI OLUN.daha dikkatli şekilde eleştirinki itici olmayın yaptığınız çok ayıp.az kaldı merka etmeyin eğerki CAN GÜRSOY aday olupta seçime girerse ozaman kimin ne olduğu belli olacak.ama pardon ozamanda seçenler bidon kafalı olur değilmi::)YAYINLANIRSA SEVİNİRİM TŞKLER
11Yorum de Salı, 28 Ekim 2008 22:25
marketleri diyorsunuz ya gülüyorum yaa .hatırlayın lütfen 10 güne yakın elektirkler kesilmişti şarköyde.hani kendi yerli toptancımız varya 25ykrlik mumu o kesintide 2.5 sattı ha bi toptan fiyatı idi.sen kendini geliştirme birleşme sonra gelenlere mana bulurlar boşluk olan yerleri doldururlar.biz kendimizden önce gelenlere mana buluyoruz.sen milleti söğüşle enayi yerine koy birileri gelip bu yanlışlığı doldurunca kız oh ne ala memleket.
12Yorum de Salı, 28 Ekim 2008 22:29
bunları yayınladığıınız zaman dicemki helal olsun şeffaf bi basın anlayışınız var.sakın ama sakın insanları küçük düşürücü yada hakarete varan sözlerle rencide etme siyasetten önce hemsoyuz!!! tşkler yayınladığınız için...
13"Cevap" de Çarşamba, 29 Ekim 2008 13:27
Merhaba "demek öyle" isimli arkadaş. İsmini bile yazmamakla belediye başkanından ne kadar korktuğunu belli etmişsin hemen. Öncelikle 35 yaşındayım, doğma büyüme Şarköy'lüyüm ve siyasetle senden daha ilgili olduğumdan emin olabilirsin. Aslında yazdıklarının elle tutulur bi yanı bile yok ama sana cevap yazacağım yine de. kendine gelmen için.. SAYGI'dan bahsetmişsin ama Can Gürsoy'un yaptığı kabadayı kareketler, azarlamalar küfürler makamdan kovmalar dövmeler ve ruhsat vermek için RÜŞVET
14"Cevap" de Çarşamba, 29 Ekim 2008 13:34
istemelerden hiç bahsetmemişsin. Yoksa bilmiyor musun bunları yeni mi duydun? Bilmiyorsan bi araştır öğren öyle gel derim ben. Sonra, biz burada hiç kimseye hakaret etmiyoruz hakaret etsek yayınlanmaz zaten biz sadece bir Şarköy'lü olarak demokratik eleştiri hakkımızı kullanıyoruz. hangi esnafla ne için kavgalı? diye sormuşsun ya sana gülüyorum şu anda. Bi insan bu kadar mı habersiz olur canım hayattan?! Sana bi örnek vereyim mesela Şarköy'ün girişinde bi benzin istasyonu vardı
15"Cevap" de Çarşamba, 29 Ekim 2008 13:40
sayın başkan! kendi istasyonu iş yapsın diye oranın girişine duvar çektirdi ve o istasyon Can Gürsoy yüzünden iflas etti resmen bence bu örnek Can Gürsoy'un yetki ve güçlerini nasıl kendi menfaatine kullandğını anlaman için faydalı olur. Çay bahçelerini tutanlar Şarköy'ün ileri gelenleri değil bunu da bil. Çay bahçeleri ve büfelerin değerinde kiralanması iyi bişey tabii ama bazı yerlerde çok uçuk rakamlar oldu mesela belediye düğün salonunun altı. 40 bin ytl'ye kiralanmış yanılmıyorsam ve şimdi
16"Cevap" de Çarşamba, 29 Ekim 2008 13:48
ne oldu? Sinek avlıyor. Bırakın kar etmeyi, kira parasını bile ödeyemezler. Bundan sonra da orası çok daha az bir fiyatla kiralanır tabi ki..Bizim Şarköy'ümüz bu kadar şeyi kaldırmaz arkadaşlar..Bu arada Şarköy'ün ileri gelenlerine karşı saygılı ol. ben öyle biri değilim ama olmak isterdim ve saygı duyuyorum. Nazar etme ne olur çalış senin de olur diyorum bu noktada :) İyi ki Can Başkan seçilmiş diyosun ama camikebir mahallesi'nde yaşadığını ve en fazla senin hakaret etmen gerektiğini
17"Cevap" de Çarşamba, 29 Ekim 2008 13:53
söylüyorsun. O zaman git Can Başkan'a söyle bakalım derdini. Niye söylemiyorsun ama dikkat et azar yemeyesin!? Yoksa korkuyor musun? Bir vatandaş kendi seçtiği ve kendisini temsil eden bir başkandan korkmamalı arkadaşım. Ama maalesef Şarköy'de bugüne kadar yaşanmamış acı olaylar yaşanmıştır Can Gürsoy döneminde. Kısacası Can Gürsoy adam yokluğunda adam olmuştur ve bu hakkını bir kere kullanmıştır. O da son anda yerli mahallesi'nde para dağıtarak..
18"Yeter mi? Yetmez!" de Çarşamba, 29 Ekim 2008 14:01
Para babalarını korumuyor ve halkına elinden geldiğince yardım ediyor demişsin. Ah benim zavallı arkadaşım senin durumun vahim. Eğitim durumunu da merak ettim şimdi senin. Mürefte Caddesin'de Sezer kardeşlerin bi inşaatı vardı. Hani şu Can Bey'in 14 ton demir rüşvet almadan ruhsat vermediği. Oraya daha bina ruhsatı vermeden AK partinin adamşarından Zapsu kardeşlere ait A 101 diye bi süpermarket açma ruhsatı vermiş bizim CAn. Acaba hangi para babalarını koruyor hangilerini korumuyor diye
19"Cevap" de Çarşamba, 29 Ekim 2008 14:09
şapkanı önüne alıp bi düşün istersen! AK partiye yalakalık yapıcam diye Can Gürsoy'un Şarköylülere ve şarköy esnafına yaptığına bakın..Hangi Şarköy'lüye nasıl yardım etmiş acaba onu da merak etmiyorum değil.. Yakup Bey'e de bazı eleştirilerde bulunmuşsun. Sen sanıyorum AKP'lisin ve yağcının önde gidenisin. Unutma ki Can Gürsoy adam yokluğunda seçilmiştir ve Can Gürsoy'un seçimde partisi değil kendisi seçilmiştir Şarköy halkı tarafından. Şarköy'den AKP'ye oy çıkmaz arkadaşım bunu öğrenemedin mi
20"Durmak yok yola devam!!" de Çarşamba, 29 Ekim 2008 14:14
daha? Can Gürsoy'un geçen seçimde seçilmesi de bir şanstır ve bir kereliktir. Bir daha aday olacağını sanmıyorum zaten Can'ın. Çünkü hem yüzü yok hem de o işlerini halletti zaten..Bu noktada, seçimden sonra Can Gürsoy'un, başkan olmadan önceki ve sonraki mal varlığının ve bankadaki parasının araştırılması için de başvuruda bulunacağım hiç merak etme sen. Can Gürsoy'un ne büyük paralarla neler aldığını bilmiyor musun sen? Bi araştır derim ben. Benim buradan söylemem doğru değil ve ayıp olur zaten
21"Şaşırdın mı??" de Çarşamba, 29 Ekim 2008 14:21
Kendi vatandaşları patır patır iflas ederken, Can Gürsoy'un nasıl bir servet edindiğini biliyor musun acaba? Başkan olmadan öncce hiçbir şeyi yokken, başkan olduktan sonra trilyoner olmuştur Can Gürsoy. Nerden biliyorsun falan diyeceksin şimdi ama emin ol sana cavap yazmayacağım. Kendin araştır ve yazdıklarımı boş zamanlarında oku!! Marketleri diyince gülüyormuşsun. Ben de sana gülüyorum arkadaşım.! Bir mum olayı içine oturmuş senin. Ama diğer taraftan Can gürsoy sayesinde ilçemizin her
22"İyi gülmeler sana.." de Çarşamba, 29 Ekim 2008 14:28
yerinde açılan marketler yüzünden her gün ilçemizde kalması gereken kaç milyarın dışarıya gittiğinden haberin var mı senin?? Özellikle de yaz aylarında. Ben sana söyliyeyim: ÇOK! Hele yazın günde onlarca milyar..Eskiden bu para Şarköy'de kalıyordu ve bir şekilde yine bize dönüyordu. Şimdi ise ilçemize bir market açmaktan başka hiçbir şey yapmayan adamların cebine yani dışarı gidiyor. Etimizi, tavuğumuzu, sirkemizi, şarabımızı, yoğurdumuzu, ekmeğimizi, sütümüzü, hatta ayakkabımızı...
23"Anlıyor musun?" de Çarşamba, 29 Ekim 2008 14:36
bu marketlerden alır olduk. Peki bizim esnafımız, tüccarımız ürünlerini kime satacak? Eskiden kendi halkına satıyordu ve bir şekilde o para ya da birikim yine halkına dönüyordu. Şimdi ise dışarı, bizimle hiç alakası olmayan yerlere gidiyor..Sen bir mumu düşünürken bunları unutuyorsun galiba..Ha bu arada bi boş zamanında çarşıya çık da gör bakalım insanların halini..acaba Can Gürsoy'u öven birisi çıkacak mı? Öven çıkmaz ama söven çok çıkar ben söyliyim sana. Bu noktada, Yakup Bey'in yapacağı
24"Devam" de Çarşamba, 29 Ekim 2008 14:46
yapacağı icraatler listesine "süpermarketleri şehir dışına çıkarmak"ı da eklerse oylarının bir o kadar daha artacağınından eminim. Tabi bunu yapmak kolay değil fakat biraz cesaret Yakup Bey. Bunu yaparsanız siz yaparsınız ve Şarköy'ün geleceğini kurtarırsınız. Bana, insanlarımıza bazı şeyleri açıklama ve anlatma fırsatı verdiğiniz için de buradan teşekkür ediyorum. İyi çalışmalar..
25"Yeterli mi?" de Çarşamba, 29 Ekim 2008 14:55
Umarım seni de biraz olsun aydınlatmış ve kendine getirebilmişimdir "Demek Öyle" isimli arkadaş. Bundan sonra sana cevap yazmayacağım çünkü senin için değmez. Ama bana Can Gürsoy'dan memnun olan bir kişi göster kafamı keseceğim.. Bu halk bir daha Can Gürsoy'a ve "ampule" oy vermez bundan da emin ol..Bu arada Can Gürsoy'un mal varlığı ve parasının araştırılması için birileri başvurursa hiç şaşırma. Çünkü herkes bu değirmenin suyu nereden geliyor diye merak ediyor..Hoşçakal..
26"sözde haklılar" de Çarşamba, 29 Ekim 2008 17:38
merhaba koyu bir şarköy hayranı olaraktan internet aracılığıyla şarköy gazetelerinde geziyordum sevgili yakup abinin herzamanki belediye başkanı eleştirilerini merak ederekten yazısına kapıldım ve yorumlara gözüm takıldı. "demek öyle" adlı arkadaşa yürekten katılıyorum. hatasız kul olmaz bence herkesin çoluğu çocuğu var onu düşünerekten can gürsoy belli başlı yatırımlar yapmış olabilir geleceğe yönelik başkan sıfatıyla. bu tabiki çok çirkin bir davranış ama doğanın kanunu bu... kademesini kull
27".." de Çarşamba, 29 Ekim 2008 17:41
llanarak. allahınızı severseniz bizim küçük esnaflarıımızdan ne bekliyorsunuz. altın market diye bi yer var atatürk cad. allah için 1 kez gidip alış veriş yapın veya herhangi bir bakkala büyük marketler açılmadan önce gidinde bir alış veriş yapın yüzünüze bakmazlardı. ama şimdi noldu başkan hata yaptı başka hata yaptı. en iyisini yaptı helal olsun başkana. tabiki çok çok hataları var ama daha önce gelenleride gördük bence can gürsoy kötünün iyisi. süleyman altın ok. gibi zabıtalardan korkarak a
28Yorum de Çarşamba, 29 Ekim 2008 21:21
:)yine gülücem sana nedenmi yazılarında karşındakini ufak cahiil aciz görme gibi şeyler var.ama normaldir!eleştirirken bile içindeki kini kusuyorsun belkide birbirimizi çok iyi tanıyoruz.unutmadan demişinki korkuyomuşum menfaatim varmış cahilmişim:)1.şarköyün ileri gelen ailelerindenim 2yeminle birkuruş menffaitim yok 3.lise mezunuyum.inş şarköyün ileri gelenlerinden olur içtenlikle söylüyorum.bütün bu yazdıkların tek taraflı bakışın olabilir.
29Yorum de Çarşamba, 29 Ekim 2008 21:28
ha bu arada yakup beye tşkler yayınladığı için.çok memnun oldum gerçekten.anladığım kadarıyla senin derdin can gürsoy değil AK PARTİ.senden ricam bunları okurken bari hakaret etme.bakın partiler gelip geçicidir biz hep burda olacağız olmayada devam edicez.
30Yorum de Çarşamba, 29 Ekim 2008 21:34
hep aynı şeylerin üstüne eleştiriler klasik şeyler diyorumki azarlanan esnafın ismini ver yada makamından kovulan vatandaşın.ben can gürsoyun avukatı yada yalakası dğilim bunu bilin.benim kızdığım eleştirirken hakarete varan cümleler.mesela ben yakup beyin dünya görüşünü sevmem ama saygı duyarım insan olduğu için.bak sana tüyo vereyim araştırman için not al
31Yorum de Çarşamba, 29 Ekim 2008 21:39
2004 senesinde aynı mevkide bizde oda tarla sattık yaklaşık 400.00ytl ye.cana düşen para 350-400.000 ytl ve başkan o para ile şarköyde ve tepeköyde yerler almıştır.2.mesela can başkanın bu sene tahminen çıkardığı buğdaylar 450-500 arasıdır ayçiçek hariç.3.bey ailesinden gelir okadar tanıyorsan arazisi oldukça fazladır şarköyde can başkan,ilhan ersoy,ve süleyman bulgur gelir.4.benzinlikler belli seneler arasında bayilerle anlaşma yaparlar ve bu sene yeni anlaşma yaptı bildiğim kadarıyla
32Yorum de Çarşamba, 29 Ekim 2008 21:45
bunları yazmamdaki amacım hani şikayet edicen yaa dikkatli ol rezil olursun:)benzlik olayına gelirsek bi işyeri açarken araştırıp etmeden yer açarsan yada açmaya kalkarsan belirli kurallara uymazssansonradan başın ağrır.bak arkadaşım can gürsoyun yaaptığı yada yapmadığı işleri eleştir ama işte para çaldı işte makamını kendi için kullandı deme.bu arada can gürsoydan korkan şerefsizdir unutmadan söyleyeyim.
33Yorum de Çarşamba, 29 Ekim 2008 21:57
tabiki hakkımız arıcaz gerekirse mahkemelerde ama kulaktan duyma şeylerle işler yürümüyor.neyse kusutra bakmayın yanlış bişiy deyipte kırdıysam seviyeli olmak en güzeli.iyi geceler .bu arada ben şerif bulgurlu dediğin kriterler varmı bende bi araştır bakalım:)kolay gelsin
34Yorum de Çarşamba, 29 Ekim 2008 22:08
şu market olayına şaşıyorum gerçekten.oakadar çok kızıyoruzki kızdıkça orlaradan daha fazla alışveriş yapıyoruz.bakın şarköyün kendi esnafına lafım yok ama yerli esnafımız kendini geliştirmiyor o zamanın gereçlerini yerine getirmiyor.en ufak örnek rahmetliAHMET ve DOĞAN küçük kardeşler.onlar kendilerini devamlı yenilediler ve şarköy için çok büyük kazançtılar ve ölümleride bi okadar kayıp oldu.birde şarköyün ileri gelenleri büfe ve ç.bahçeleri sahipleri demedim .dediğim şey
35Yorum de Çarşamba, 29 Ekim 2008 22:15
birleşmek gerekiyor bu devirde ister esnaf olsun ister çiftçi ne iş olursa olsun.madem çok kızıyoruz almayalım yerli esnaftan alalım olurmu.ama en çok bağıranlar en çok alışveriş yapanlar.ben marketlerin açılması doğru demiyorum ama sen açık açık bırakırsan giren çok olur mutlaka boşluğu dolduran çıkar.biz kendimiz eleştirelim ilk baştan.ister can ister yakup isterse süleyman beyler gelsin hep aynı şeyler olacak.olmayacak diyen yalan söyler.
36Yorum de Çarşamba, 29 Ekim 2008 22:18
evet ben şerif bulgurlu.aman can başkan görmesin ya azarlar yada söver:)çok şükür bu yaşıma kadar kimseye boyun eğmedim ve eğmemde az çok okumuşluğumda vardır cahil değilim.beni öle biri yapmışınki şaşırdım valla.yine sölüyorum kimi desteklersen destekle fark etmez geçmişte kanber başkan vardı yada rahmetli avni başer onlar içinde insanlar birbirlerini kırdı üzdü noldu peki hiç bişiy.evet sen yinede beni kale alma :)benim gibi insanlara değmez.yarın işyerime gel çay sölüyeyim.
37" şerif ağbi" de Perşembe, 30 Ekim 2008 19:07
şerif ağibicim. Dürüst ecnazesi sahibini fiziksel tazici kim yapmış tehdit etmiş onur kıyak a git sor. İşi düşen kamyoncuya mazotu nereden aldıysan işini onlar yapsın kim demiş bir araştır. Orman arazisini sürüp eken kim bu haberi gazete yaptığında savcılık soruşturma kime açmış suçu kimin adamı üstlenmiş bir araştır. Kimin hakkında kızı yşında biri ile ne yaptığı konuşuluyor bir kulaklarını aç da öğren. allah sanada savunduğun adama akıl fikir vicdan ve el insaf versin. Allaha inancın tamsa biraz sor öğren şerif abi
38"Şerif abi sana yakışmadı" de Perşembe, 30 Ekim 2008 18:58
Besli fırınında çalışan çocuk yüzüne aldığı tokatla dudağı patladı, bunun dışında küfürlere maruz kaldı. Telekom şefi Rıdvan makamdan sittiret diye kovuldu. İzmirli mobilyacı ulan diye makamdan kovuldu. Bigalı çoban suratına tokat yedi. Garibanın duvarı 20 cm yola taştığı için yıkılırken, Şerif abi amcanın deposu yolu kapamasına rağmen öylece duruyor. Meclis üyesi Şeref coşkun un otelini yol payı vermezken komiser Recep Kral ın binasının temeli 30 cm kaldırıma taşıyor diye yıkım kararı çıktı. Kendi benzin istayonuna 100 metre mesefedeki opet i girşine duvar ördürdü. Total a uzun süre ruhsat vermedi. sahibi 500 milyarlık belediyeye dava açtı. balık lokantalarını usulsüz ihale etti. 3 milyara lokantayı ihalede verirken tuvalet 12 milyara gitti. Belediyeye işi düşen kamyoncuya mazotu kimden alıyorsan git işini ona yaptır lafı ediliyor. orman arazisine işliyor, gazete yazıp, savcı soruşturma açınca yanında çalışan adan suçu üstleniyor. Büyük marketler faydalı gibi görünse de küçük esnaf
39Yorum de Perşembe, 30 Ekim 2008 22:13
:) direk girmişin konuya arkadaşım.madem bunlardan şüphelisin hakkını arıycaksın tabiki olan olaylardan hepsinden haberim var bakın kimseyi savunmak değil amacım amma öyle bi halmışki bazılarının yorumları azıtılmış.haa dediğin şeylerin gerçek tarafları nedir araştırmak lazım tek taraflı bakış açısıyla olmuyor.bak dediklerinin bazıları mide bulamdırıcı kzıı yaşında biriyle olmuş filan.bunları çıkaranlar belli.bu neye benzer biliyonmu bel altından vurmaya bence ahlaksızca ve terbiyesizce
40Yorum de Perşembe, 30 Ekim 2008 22:21
büyük yüzleşmeye az kaldı.işin aslı ozaman belli olacak.ama tek dileğim şarköyün kazanması.belli kesimlerin kazanmazsı değil.bu son yorumum.herkese kolay gelsin..
41"esnaflik" de Cuma, 31 Ekim 2008 23:58
marketler tabiki olmasi gereken seyler sarkoylu esnaf agzini acacagina beynini acsin yenilikleri ucuzluklari onlar getirsin sarkoye gelen yabancidan daha bilgili olsun parayi götürsün market 5 e satarsa esnaf 4 e satsin arastirsin bulsun daha ucuzu daha kaliteliyi bulamazsa kapiya kilidi vursun baska yerde kismetini arasin aglasmak yakismaz esnafa aglayan zaten esnaf olamazki o zavalli zavallinin esnaflikla ne alakasi olabilir ki?esnafligin degerini düsürmekten baska!
42"SORUN DEĞİL ÇÖZÜM ÜRETİN!" de Pazar, 02 Kasım 2008 14:19
Sorun değil çözüm üretin, tartışmayın paylaşın! Evet aynen öyle boş teneke kafalarınız ancak onun çıkardağı sesi çıkarıyor. 40 tane yorum var hepsi suçlama ve tartışma. O onu yapmış, bu bunu demiş, öyleymiş böyleymiş dedikodu fasafiso ve hep aynı hikaye. Mış-muşlar yüzünden bi türlü Şarköy'ü köy olmaktan kurtaramadınız. Öyle bir insanız ki bayılıyoruz eleştirmeye dedikodu yapmaya. Kimse de demiyor ki kardeşim bu adam şunları yaptı. Bunlar doğruydu şunlar yanlıştı ve sonuç doğrular ve yanlışlar
43"SORUN DEĞİL ÇÖZÜM ÜRETİN!" de Pazar, 02 Kasım 2008 14:24
ÇÖZÜM YOK! Peki ne yapmalılar yada istiyoruz Şarköylü olarak adaylardan? Bunun hakkında fikri olan varmı? Hadi söyleyin eleştirdiğiniz kadar çözüm üretin? Nerdeee kafanız oraya gelince duruyor değil mi? Herneyse, benim bir Şarköylü olarak Can Gürsoy hakkındaki fikrim; Yapılan icraatları Şarköy dışında yaşayan biri olarak olumlu buluyorum. Şarköyde geçmiş dönemlere göre gözle görülen bir değişim yaşandığı kendi kanımca bellidir. Kendisi en azından geçmişe göre bir adım atmıştır. Peki nedir?
44"SORUN DEĞİL ÇÖZÜM ÜRETİN!" de Pazar, 02 Kasım 2008 14:29
Sahil düzenlemeleri, yeni yol yapımı, park ve bahçelerin yeniden planlanması,turizmi hareketlendirici çalışmalar (Kaymakam fikri olabilir ama sonuç olarak işbirliğini inkar edemeyiz) bazı katı uygulamalarını müstahak olarak değerlendiriyorum. Tabi bu hızlı ilerlemede iktidar partisi desteği gözardı edilemez şayet adamlar buna önem veriyorlar. Maksat temeli sağlam kılmak. Kafaları çalışmıyor denilemez. Bununla birlikte Sayın Can Gürsoy'un insan ilişkilerinde ne kadar başarılı olduğu tartışılır
45"SORUN DEĞİL ÇÖZÜM ÜRETİN!" de Pazar, 02 Kasım 2008 14:35
Evet bence kendisinin ifade yanlışlığı var ve uslübu çok sert. Bu yönde kendisine tavsiyem İnsan ilişkilerinde ve Yönetiminde uzman kişilerden yardım alması ve kendini geliştirmesidir. Aksi takdirde hiçbir zaman bir lider olması mümkün olmayacaktır. Çünkü herkes yönetebilir ama lider olamaz önemli olan yönetmekten çok lider olmaktır. Kendisinin şiddete dönüşen sert tavırları, onu despotluk koltuğunda oturan bir insan olarak göstermiş ve zayıf bir yön olarak rakipleri tarafından kullanılmıştır
46"SORUN DEĞİL ÇÖZÜM ÜRETİN!" de Pazar, 02 Kasım 2008 14:41
Birçok kalbi kırdığı için de bu seçimde işi zorlaşabilir. Belki de tarzı kimine göre iyidir. Ama bana göre değil. Üstelik kendi partisinin mantığına bile ters. Unutmasınki ağızlarından düşmeyen " Yaratılanı sev, yaradandan ötürü!" onun aklından da çıkmamalı, kavga, döğüş, dayak ile adı anılmamalıdır. İyi ya da kötü bir dönem geçirmiştir. Sonuç olarak çoğunluk oyu alarak başa gelmiş, icraatını yapmıştır. Onu çoğunluk seçti, yabancı değil ; dayınız, amcanız, komşunuz, çocukluk arkadaşınız,oğlunuz
47"SORUN DEĞİL ÇÖZÜM ÜRETİN!" de Pazar, 02 Kasım 2008 14:46
Yani yapılandan ne o sorumlu ne de uzaktaki biri. Sorumlular burnunuzun dibinde, o nedenle onunla tartışacağınıza oturun da birbirinizle tartışın ve uzlaşın. Gelelim yeni adaylara ya da aday olacaklara. Tarih bir kez daha tekerrürden ibaret çoğunluk aynı isimler, aynı yüzler farlılık yok. Peki ey Şarköylü bu durumda sen ne yapacaksın? Geçmişi hep eleştiriyosun peki ders aldın mı? İşte bunu seçimlerden sonra göreceksin. Pişman olmak istemiyorsan otur kafanı çalıştır bak geçmişte olan bitene!
48"SORUN DEĞİL ÇÖZÜM ÜRETİN!" de Pazar, 02 Kasım 2008 14:57
Gelelim sayın Yakup Önal 'a yani yeni adayımıza. Kendisi de kişisel olarak Can Gürsoy kadar tanıdığım bir insandır. Yan, uzun uzadıya bir sohbetimiz olmamıştır. Sadece icraatlarından tanıdığım ve yararını gözardı edemediğim bir şahsiyet. Bunla birlikte, uslüb konusunda henüz şiddete döktüğünü görüp duymadıysamda sert çıkışları farkedilir bir insan. Eleştileri ,tarzı nevi şahsına munhasır değerlendirilebilir ama en azından çözümcü ve üretken görülüyor. Tabii onun da destekçileri göz ardı edilemz
49"SORUN DEĞİL ÇÖZÜM ÜRETİN!" de Pazar, 02 Kasım 2008 15:04
Tabii onun da medya desteği göz ardı edilemez. Açıkçası bu da Şarköy yararına olduğu sürece beni üzmüyor. Şayet seçilemezse bu desteğini çekip, bir kenarda izlemekle yetinmesini asla istemem. Çünkü altyapı,değişim bir yere kadar ve sunum, reklam, kitlelere ulaştımak olmazsa hiç bir işe yaramaz gözle görülür değişimler. O nedenle şimdiye kadar yaptıklarıyla bence diğer adaylara göre bir fark yaratmış durumda. Yukarıda belirttiği projeleri de kendimce değerlendirmek istiyorum
50"ÇÖZÜMLER!" de Pazar, 02 Kasım 2008 15:21
Öncelikle seçim sürecinde adaylığı boyunca herkesi dinlemeli, saygı göstermeli,kırgınlık ve dargınlığı olmamalıdır. Hatta eski belediye başkanlarıyla görüşerek başarı ve başarısızlıklarının nedenlerini değerlendirmelidir. Çünkü yukarıdaki projelerin gerçekleşmesinde tam bir destek gerekmektedir. Doğa sporları ile ilgili fikir güzel zaten şuanda belli bir altyapı oluşturulmuş durumda ve sadece geliştirilmesi gerekiyor
51"genç insanlara ihtyiaç var" de Çarşamba, 05 Kasım 2008 15:02
Şarköy'de belediye başkanlığı yapacak en iyi kişiler arasında Yakup bey başı çekiyor. Bence ona Şarköy halkının bu fırsatı tanıması gerekiyor. Çok iyi fikirleri var. Gazeteden okudum hepsi de yapılabilecek türden. Şarköyde daha önce denenmişi denemenin Şarköye bir faydası olmaz. Can bey ufku dar biri. yaptıkları yıllar sonra hatırlanacak türden şeyler değil.
» Yorumu Gönder
|